2015. szeptember 17., csütörtök

Fourth Award

Nagyon szépen köszönöm Fanninak ezt az újabb díjat.


Szabályok:

  • Írd le, hogy kitől kaptad!
  • Írj magadról 10 dolgot!
  • Válaszolj 10 kérdésre!
  • Tegyél fel 10 kérdést!
  • Küldd tovább 10 embernek!


10 dolog magamról:
  1. 18 éves vagyok
  2. szeretek olvasni
  3. Szeretem az állatokat, főleg a kutyákat
  4. szeretek írni
  5. Könnyen barátkozós típus vagyok
  6. Szeretem az 1D-t
  7. Imádok zenét hallgatni
  8. Van két testvérem
  9. Ez az eslő olyan blog amit be is fogok fejezni
  10. Végzős vagyok  

10 válaszom Fanni kérdéseire:
  1. Van kedvenc blogod? Ha igen mi a címe? Van. Stole my heart
  2. Mióta blogolsz?  1-2 éve
  3. Szerinted mitől jó egy blog? A kinézettől, meg persze attól, hogy nem sablonos e.
  4. Mi a véleményed a paródia blogokról? Olvastál már ilyesfajta blogot? Nem tudom, hisz még nem olvastam ilyent.
  5. Ki a példaképed? Nincs példaképem
  6. Mit szeretnél mindenképpen elérni az életedben? Egy jó állást, és egy családot
  7. Ha egy álomnyaralásra mehetnél bárhova, hová utaznál? Hawaii
  8. Szerinted melyik a legjobb ezek közül: Nyaralás családdal vagy nyaralás barátokkal? Nem tudok dönteni, mert szerintem mind a kettő jó lenne
  9. Támogat valaki az írásban? Igen. A barátaim
  10. Mi ihletett meg, hogy írni kezdj? A többi blog

10 kérdésem:
  1. Van kedvenc blogod? 
  2. Miért kezdtél el írni? 
  3. Ha most írsz blogt, akkor honnan jött az ikhlet?
  4. Ki a példaképed?
  5. Szereted az állatokat?
  6. Nagy vagy kicsi ccsaládot szeretnél? 
  7. Hova mennél el szívesen nyaralni?
  8. Ki vagy mi miatt kezdtél el írni?
  9. Van testvéred? 
  10. Hol tanulsz most jelenleg?

Akiknek tovább küldőm: 

2 megjegyzés:

  1. Drága Abby!

    Ezer köszönet a díjért, nagyon-nagyon sokat jelent! Amint időm engedi, ki is teszem! ♥

    VálaszTörlés